Wednesday, January 31, 2007

Какво ме прихваща???

Какво ме прихваща по дяволите...Или от скуката,или съм мазохист. Писах на Цецо, и сега какво??? После ще има мрън, врън и тъй на татък. Ами така е като незнам какво да правя.... Вчера събощех на майка ми, че най-вероятно ще се изнеса, на брат ми също, само баща ми незнае, но той не се и интересува като че ли. Ами немога да ги трая вече, не се спогаждаме, камо ли да живеем заедно. Другия вариант е да го обърна на хотел, но сега е студено и няма къде да се ходи навън, принуден съм да си кина повече време в нас. Влади сутринта тотално ме очуди, като ми каза, че не харесва песента, по начин по който би го казал на някой непознат? Много ме озадачи, знам, че преживява труден период, но защо все мен да наранява??? Те да знам, имам чувството, че повечето хора са станали чудовища...

No comments: