Monday, January 15, 2007

Няколко неща

Пфу, малко по малко, започнах да си променям блога. Започва да ми харесва все повече и повече. Яка работа. Сега ми остава само да разбера как да си избера template,който да не е от предлаганите тук и по някакъв начин да го пльосна . Ще го разуча и това.
Колежката ми се обади днес следобяд. В крайна сметка се оказа, че извинението й струваше. Тази вечер ще пътуват с шефа към Македония и всички подробности ще са ясни до дни. Алелуя :)
Във фитнеса днес го бях ударил доста философски. Има нов инструктур и това ме накара да си задам няколко въпроса. Защо винаги когато в колектива се появява някой нов, "старите" кадри го приемат трудно и винаги се гъбаркат с него? Та и аз самият съм постъпвал така, както и с мен е постъпвано по същия начин. Малко ми стана гадно. Естествено има хора дето си го заслужават, но това момче не смятам, че е от тях. Въпреки, че не го познавам много. Странно. Може би подсъзнателно в "новия" член на състава всеки вижда някаква заплаха или пък "старите" си мислят, че са хиляди пъти по-добри от него? Ходи разбери....

No comments: