Friday, January 19, 2007

Coldplay- Clocks

Въпреки, че парчето е от 2003год, още ми държи влага и след като си го припомних в една от сериите на The O.C., сега отново е на челно място в моята класация :)
А сега по същество :)
Вчера не успях да свърша почти нищо от това, което бях запланувал.Типично за мен, просто бях гроги от тренировките и почти през целия ден съм спал. Фитнеса си го направих. Успях да разбера как се казва момичето, което работи на рецепцията.Казва се Гери, нчера тренираше, много е готина, ще видим дали ще запалим искра там.Хехехе. Вечерта на имения ден на Наско, не беше кой знае какво. След като изнерви сервитьорката до краен предел, аз реших да дам зор да си ходим, защото не ми се искаше да се излагаме още повече. Не че обслужването беше кой знае какво, но все пак съм го работил това и знам колко е гадно, постоянно някой да ти задава тъпи въпроси и дава зор за яденето. Приблрахме се по живо по здраво, кой откъде е, след има, няма 1 час висене в пицария Дон Вито. Интересното дойде след като заспах. Сънувах, че участвам в Биг радър / това пък от къв зор го сънувах и аз незнам/. Бяхме само мъже /????/, а аз се притеснявах как ще се къпя при положение, че има камери и ще ме гледат доста хора / от това пък в реалния живот най-малко бих се притеснил :)))) /. Имахме мисия да бъдем нещо като гражданска защита, получихме сигнал, че някаква сграда се е срутила и трябва да преместим бетонните отломки. това помня. Това при положение, че снощи не съм пил алкохол и не съм употребявал каквито и да е наркотици.Хахахахаха, лудница :)
Такам, днес ще трябва да свърша вчерашните задачи, плюс подготовка за урока утре. Подготвил съм готини песни, които не са чалга, да видим как ще реагира Дали :) А във форума, www.ramania-bg.com съм пуснал тема за псевдоним, има интересни предложения, накрая с анкета, ще изберем какво предпочитат феновете :)

No comments: