Friday, January 19, 2007

I want to kill somebody....

Днес, човекът дал ми живот и носещ името "баща", мина всякакви граници. Ето цялата история:
Беше към 16.30ч. прибирах се от зъболекар.Паркирах колата пред блока, когато видях ми, че и брат ми се прибира. Засякохме се точно пред входа на блока и зопжчнохми до си лафим за необичайно топлото време. След това всеки започна да казва, как е минал денят му. Каза ми, че е изчистил гардеробите вкъщи, аз просто го попитах съвсем,ама съвсем спокойно, дали е пипал моя гардероб. А той като подскочи, изкрещя, че с мен не можело да се говори и тръгна надолу по улицата.Оставих го, защото не ми се занимаваше с дебилни същества. прибрах се горе, пуснах си музика и се зарових в нета. След около 10-тина минути от работа се прибра баща ми. Явно се бяха засекли с брат ми някъде по пътя, защото ме помоли да намаля музиката и да поговорим. Започна се едно конско, как съм могъл да се държа така и бла бла бла. Боже, слушах и не вярвах на ушите си. Признавам си, че напоследък наистина повишавам тон за щяло и нещяло, но точно в тази ситуация, въобще не съм.Говорих си съвсем спокойно. После започна едва ли не да ме упреква, че аз съм бил виновен за тъпите проблеми на брат ми. Как ми идеше да счупя прозореца....Той просто незнае какво предизвика. След като иска война ще я получи. Казах му, че няма проблеми и ще се държа така както той иска, но само го излъгах. Има късмет, че сега немога да си позволя да върша глупости, заради песента и клипа.Но още няколко дни, ако не и още утре, и ще види. Мухахаха, не е познал с кой си има работа.Ще му съсипя старините на човека. Търпял съм какво ли не от него, но това вече преля чашата.......
To be continued....