Tuesday, March 06, 2007

Изпращачът

Дойде и този момент. Нещата в компанията така и така не вървяха добре, но това, което се случи само за няколко дни май ми дойде в повече. Диди замина за Англия в неделя. Преди това с Влади скъсаха, като и двамата го приемат доста тежко. Аз също. Защо ли? Защото ние тримата бяхме доста добри приятели. Е продължаваме да сме такива, но няма да е същото, никога при това. Влади в момента отбягва всички ни, незнам защо. Може би по този начин му е по-лесно, а и има доста работа. Стана така , че двама души, които безкрайно много обичам , изведнъж изчезнаха. Няма с кой да споделям. Не, че нямам други приятели- напротив, но те двамата ми бяха най-близки. Днес разбрах, че Диди е добре, започнала е вече работа, всичко засега било нормално. Нищо повече незнам. Поредния човек, който изпратих днес е леля Светла- майката на Диди, както и моя колежка в Замъка. Тя също замина, за около три месеца. С нея нещата са малко по-особени, защото е странен характер, но въпреки всичко ми липсдва и тя. Някак си умееше да предразположи човек, когато му е трудно и го мъчи нещо да си излее душата. Не веднъж съм ревал при нея. Всичко това, скоето се случи ме навежда на едни размисли. Какво става, да му се невиди. Нима нещата и без това не са никак розови, ами стават и все по шитави??? Много смотана работа. Незнам кой да виня и дали въобще да виня някой. По принцип причината да заминат всички е положението на страната ни. Но дали е само това? Ето такива въпроси добавих към многото, които ме мъчат нощем, когато нормалните хора спят, а аз се въртя като шугав. Незнам как да накарам Влади да се видим, да поговорим. Липсват ми дните и нощите в които сме си лафили за всичко случило се. На купоните, които правим оредяваме все повече, съответно и кръга се стеснява. До кога ли ще продължи това? Незнам , а и едва ли ще разбера някога......

No comments: