Friday, March 30, 2007

Have you ever.....

Днес най-накрая си вдигнах задника и отидох на работа. Гърба така ме боли, предполагам,че от залежаване. В работата Мишо ми каза, че напуска, което не е на добре. Ама така е при положение, че Велин и Стоян не си мръднаха пръста да направят нещо по въпроса, за заместник. Сега аз ще трябва да спасявам положението.Но незнам докога. Звънях в Милена Рекърдс и оттам ми казаха, че Петко е получил нещата и ще ми се обади лично. Брей, ще почакаме и ще видим. Иначе нищо интересно. Това време ме дразни. Искам вече да е топло и да тичам сутрин. Утре може и на плуване да ида, да поразмърдам старите кокали :) А вечерта- най-накрая ще има купон. В Наско при това, аууууу как искам да си кръкна :) Като доброто старо време, супер.В неделя съм на урок така, че никакво пушене. Дано успея да се въздържа :)

No comments: