Tuesday, March 27, 2007

Nothing special

Нищо особено не се е случило, за този кажи речи месец дето измина. Записах песни и ги пратих на Милена Рекърдс-без отговор за момента, едва ли и ще има. Дали ме кара да се явя на кастинга на Сънни мюзик, но вече като че ли ми се уби всякакво желание. Едва ли ще отида там. Иначе едно и също, през седмчицата бачкане, после като се започне от петък та чак до неделя, яко къркане. Понякога това продължава и през седмицата. Но сега съм решил малко почивка да си дам. Нещо изнемогвам напоследък. А и тази пролетна умора ли е , каква е незнам, но ми лази по нервите. През деня ми се спи като пън, а вечер не мога да мигна. По-доблре да взема мерки.
Гони ме такава апатия, че не е истина, ако ще скункс да ми влезе в стаята, имам чувството, че няма да ми направи впечатление......

No comments: