Thursday, April 05, 2007

Baywatch

Най-накрая спрях с алкохолния си период, поредния по-точно :)))) Днес бях на първата тренировка по плуване от доста време насамв. След като нещата с пеенето не потръгнаха в желаната за мен посока, реших временно да им еба майката на всички и да се насоча към другата си страст.Именно спорта и спасителството. За 1 месец трябва да се приведа във фолма. Тренировките ми са всеки ден, а кофтито е, че сега нямаме барман и съм на бачкане , но ще ги съчетая по някакъв начин. Цялата енергия ще си насоча натам, пък продуцентите ако щат да ми звънят, вече не ми дреме да си назначмават празноглавите силиконки и да си гледат работата!
По Великден се очертава готино. В Наско пак ще има купон, аз ще отида сред работа, но така или инамче пак ще хвана най-готината част. Гадното е, че Сашо ще е на работа, ще пътува до Бургас. влади ме съмнява да дойде. Но има достатъчно хора с които да си изкарам яко :) Ще пиша като мине, да видим колко ще се напоркаме на този празник.Обикновено вече, когато стигвнем до църквата и сме на черешата, поне не правим простотии, защото ги има всякакви.
много искам да питам Мила за някои неща за блога, но тя вече не влиза в кюто, поне не се засичаме може би. Ще видим :)

No comments: