Saturday, September 23, 2006

Почивни дни-СУПЕР

СУПЕР, не съм вярвал, че ще успея да се разходя в центъра на София, без да е претъпкано от хора и автомобили. Така, повечето заминаха по провинцията за празника и за уикенда. Затова пък тези дето останахме тук си се ширихме на воля навсякъде по София :) Е, градския транспорт беше малко нередовен, но им е простено :)
Купих си мкровълнова печка и днес трябва да купя и някаква поставка, понеже кухнята ни е малка и с нея стана още по-тясно. А исега като се върнат и брат ми и роси, ще стане още по гъджкано.
Утре съм но урок по пеене, най-сетне, взех си почивка от работа, за да мога да се подготвя. Довера пък съм на концерт в НДК, на едни бразилци, дето правят страхотна музика. Айде ще разправям после, ако ме пуснат, ще направя и снимки, макар, че като гледам в блога излизат само Х. Незнам защо така.....

No comments: