Wednesday, September 13, 2006

Baywatch in USA

Топ офертата на месеца, а може би и на годината. Предложиха ми работа в Щатите като спасител, супер яка екипировка, нищо общо с нашата база и то за три месеца-12.000 щатски долара. Супер направо, сега чакам допълнително да ми кажат нещата. Уха с тези пари....както ми трябват за пеенето....дано стане, само да не се прояви моя карък :)
Иначе в работата ми нищо ново под слънцето-караници,сплетни,интриги. Сега в понеделник ще правим събрание на камериерките,защото нещо го удариха през просото,та ще има караници. Днес Стоян си пристигна и утре най-накрая ще почивам.Смятам да се отдам цял ден на тренировки, направо го чакам тоя момент от доста отдавна. А пък и нали приключих с алкохолизма си / да се надяваме,че ще е задълго/. Предполагам че ще е задълго, при положение, че последния път забърках ебати кашите.....
Дали Иванова /продуцентката/ ми се обади едната вечер, наговори ми много мили думи и ми обеща да влизам вече в студио, имала идея за дует, като моята част ще е на арабски най-вероятно, дано стане. В тази насока, кега ходя по зъболекари да се консултирам какво ще правим с моста, дали ще се сменя и въобще неща които са гадни, но без визия не става.
Сега е едва 19.00ч. и вече нямам търпение да ходя на фитнес.Днес даже си купих страшни маратонки за залата. Звънях на Станислав, да го питам за Глутамина, но не ми вдигна, дано не е това което си мисля, щото ще стане лошо.....
Ами в кратки линии е това, просто ме заболя вече главата от компа, та ще почина малко. До скоро:)


http://i101.photobucket.com/albums/m49/dsnpr/erikaeleniak.jpg'>

No comments: