Wednesday, August 30, 2006

Колко ми липсваш........

Оф Боже, ако те има направи нещо по въпроса.....Не стига че пак се сетих за мойта драма и пак ми е адски тъпо, ми сега няма и на кой да се облегна, няма на кой да разкажа какво ме боли, няма кой да подаде едно рамо когато се разплача...Ебало си е майката скапана. Сори че псувам, но наистина ми писна, как може да съв такъв човек? Защо не мога да бъда копеле?????ЗАЩООООООООООО????
Постоянно нещо се променя, човек се адаптира тъкмо и свиква и то пак промяна. Хора идват и си отиват....А аз? Аз си седя и пак съм сам......

6 comments:

Мила Цанкова said...

Наистина е добра идея да си основем клуб...

Sunrise said...

Нали?

don Martini said...
This comment has been removed by a blog administrator.
don Martini said...
This comment has been removed by a blog administrator.
don Martini said...

Опитай да предвиждаш промените. Не е толкова трудно. Ще се адаптираш по-лесно,от там идва и спокойствието.
А какъв клуб? Трябва ли да се пие много? Ако не, да си подавам молбата за членство.

Sunrise said...

Абе аз по принцип така се опитвам да правя, ама има моменти в които просто рухвам тотално и така...
А относно клуба: Ние да се съберем пък всеки ще прави каквото му душа иска, който иска ще пие до припадък, който иска ще пуши...важното е да сим си групичката :)