Monday, August 07, 2006

Завръщане

Ех, беше каквото беше на морето. 7 дни купон, 7 дни плаж, 7 дни без мисли.... Но уви, всичко хубаво си има край. Истории от това море има бол, то няма да ми стигне цял блог за да ги разкажа. Важното е , че всичко беше наред. Сега обратно към задачите.
Чакаме доста( Утре имам рожден ден. Ще празнувам със семейството ми, после евентуално ще изляза с мойте приятели. А в петък ще е голямото избухване.Тогава ще си празнувам официално с тях. Лелеле нямам търпение. Трябва да го организирам добре. Забочвам работа в Замъка. Няма отърване оттам,пфу. Започвам и усилена подготовка с пеенето, че трябва вече да записвам.Имам милиони идеи, дано си намеря готини и разбрани продуценти. Това в работен план. В лично отношение, няма нищо ново, ама нищо. Старата песен на нов глас и това си е. Сега ме мързи да пиша, тея дни ще се впусна в подробности за някои от най-важните неща.

2 comments:

Мила Цанкова said...

Успех с пеенето :) Какво по-точно ще записваш?

Sunrise said...

Ами в Ара мюзик ако стане поп фолк, макар че на мен ми се прави нещо модерно, примерно етно с денс елементи, нещо ей такова. Обаче продуцентите диктуват , а не ние изпълнителите.