Thursday, July 27, 2006

Лудницата пасти да яде

Е това беше! Както и очаквах , брат ми преди една вечер, на 25-ти, се напи за пореден път и пак наби приятелката си. Скачаше и на нас, направо цялата му физиономия се променя. Става като дявол ли, незнам какво определение да дам на това което за пореден път видях... Много се сдухах тоя път, може би защото не бе за първи. Към 5 през нощта излязох с раницата и малко дрешки и реших да избягам. Седях навън, разхождах се супер сдухан с има няма 5 лева в джоба. Поне да си бях взел талона на колата та да спя в нея. Реших да се прибера към 7 да си метна един душ и в 9.30 имах среща с Влади да ходя с него до Враца и Козлодуй. Въобще не бях спал как щях да издържа незнам. Както и да е. Само за миг да си затворех очите и виждах всичко наново. Боя, ударите по стената, крещенето...И се чувстваш толкова безсилен. Та той е на 33 и тежи към 100 кила, какво по дяволите мога да направя. Казах на нашите че се изнасям и не ме е.е нищо повече. От финансова гледка точка ще ми дойде доста нанагорно, но немога повече така. Това е от години. На следващия ден все едно нищо не беше станало, напи си се човека отново, прибра се към 5 сутринта и драйфа. Направо не мога вече да го дишам. Не мога да спя, да ям абсурд.Само на кафе и цигарки. Гледам да седя максимално навън и да не се прибирам. Стряскам се вече от най-малкото. Пълен ужас, който немога да опиша. Нямам търпение да замина сега в неделя. Дано си намеря някаква работа на морето и да остана там до септември и после живи и здрави се изнасям ако ще турско да е! Да мре тая сган, наистина не ме грее, нищо че ми е брат. Това е егоист пълен.
Иначе няма нищо ново. Сега се боря с гадните спомени и картини които ми изникват все път щом затворя очи. Пак ще се въртя като шантав в леглото, отново го няма и ще се прибере пиян, страх ме е защото смятам, че и тази нощ ще има нещо. Стане ли това наистина ще си събера багажа и ще си гепа пари, и газ да ме няма.
Преди малко бях на кафе с Влади, Диди/гаджето му/, Тони / сестра й/. Има вероятност и те да дойдат на морето , което ще е супер. Нямам търпение наистина.
Сега си лягам в леглото, ще пусна тв-то и така доста време. А умирам от шубе да не стане нещо....

1 comment:

don Martini said...

Keep walking...