Thursday, July 13, 2006

Позитивност

Много трудно станах тази сутрин. Все едно ме е блъснал влака за Букурещ. Трябваше да ходя днес на тренировка, но се отказах. Още не съм готов. Трябва ми малко реанимация. Днес програмата ще ми е главно свързана с домашния уют. Трябва да си изчистя малко стаята, че след този пиански маратон е станало кочина направо.
Взех решение относно моите постъпки от изтеклите няколко дни. Ще си стъпя на краката и смятам да докажа на всички, че съм нормален човек. Даже не само да им покажа , ами да им натрия носовете. Писна ми да се самосъжалявам. Да може да ми е мъчно за изгубената любов и за някои други неща, но може би точно това ми е писано, за да се преборя. За да покажа, че съм по-силен. Запретвам ръкави и се хващам да работя здраво. Ще говоря с Дали дали ще издадем някоя песен есента или зимата.Ако от Ара се навият, започвам много усилена подготовка.
Сега отивам да хващам прахосмукачката...

No comments: