Thursday, July 13, 2006

13.07.2006г.

Колкото и да ми беше трудно, взех се в ръце, както писах вече. Изпрах си дънките, наистина съм се олял, съдейки по вида им. За съжаление съм си озеленил една от любимите тениски, въпреки, че тя самата като модел е подобна и ни личи толкова много.Може би с течение на времето, от прането, ще се оправи. Та успях да изпера само тези дрехи, защото майка ми настояваше да ги изпере тя. / Понякога трудно понася факта, че с брат ми сме големи и се оправяме сами. Но я разбирам, иначе няма какво да прави по цял ден/. Та какво ми остана, още повече пак се изморих. Хапнах, полегнах и тъкмо да заспя, домашния телефон ми звънна.Беше Влади. След вчера си мислех, че малко поне ще се усети-ама май не. Както и да е. Та днес му беше интервюто за работа, назначили са го. Много се зарадвах наистина. Още повече, че ще може да си ходи на лекции. Кофти е , че може би няма да успее да дойде с нас на море, ама то не може всичко за съжаление. Другото , което ми каза беше една от любимите ми реплики:
- Чех се със Сашо и се разбрахме да се видим, ако искаш и ти ела.- Това ми прозвуча като някаква изпросена покана, но може би вече превъртам и се параноирам. Та разбрахме се да звънна на Сашо и да се уточним какво ще правим. Трябваше да идем в квартал Изток , където Влади трябваше да напомпа гумите на стария Мерцедес, защото утре щели да го продават. В 15.00ч. трябваше да съм в Мусагеница и оттам със Сашо да тръгнем към Изток.
Станах, изкъпах се и малко се освежих в интерес на истината. Не ми се ходеше с колата, затова потеглих пеша. По пътя установих, че човек като се разхожда наистина остава сам със себе си. Поне при мен е така. Та аз си говорех на ум със себе си. За какво ли не......Подраних, звъннах му и той слезе след около 10 минути. В началото ми беше неудобно да го погледна в очите, след онези думи. Това беше така, докато не извади 10лв и ми ги даде.Били ми паднали онази вечер докато съм си отключвал. Боже, това пък въобще не го помня?????? Нищо не зачекна на тази тема. Да ама не за дълго. Попита ме как така съм смятал да не пия повече. Та за Бога, самия ти ми мрънкаше на главата зтова нещо и как не си ми бил бавачка и т.н. , а сега ми задавш този въпрос???Това си го казах на ум. Само отвърнах, че така смятам и млъкнах. Направих се че чета едно списание в колата, та белкем се усети. Стигнахме там. Квартал Изток се води един от тузарските. Бльок, само като видях с какви шкемби се влачат хората там......ми стана ясно що за стока са. Дойде и Влади, та се запътихме към гаража. Там попомпахме малко гуми, главно те си говориха. За работата така и неразбрах много. Сашман това, Сашман онова....Митко си помпа там и туй то. Дреме ме ми / май ми дреме де/. Докато бяхме там Сашо издири Наско и Здравко. Бяха в нашия квартал в кафето, така че се запътихме натам / и то по-добре, най-сетне малко положителна енергия/. Там не се случи нещо кой знае колко интересно. Седнахме в кафето на лаф муабед, посмяхме се. Решиха да се излиза в събота и да се пие от рано. Хахахахахаха смешковци, пийте си. Без мен. Не издържах и ги излъгах, че ме е свил стомаха та се прибрах. Преболякох се и реших да отида до НСА и да потичам. Ухаааа, много добре ми дойде. Наистина супер направо. Там е много приятно за спротуване. Вече винаги като имам време ще тичам там, иначе ходя в двора на даскалото до нас.
Прибрах се, изкъпах се и пих много вода, защото се бях изпотил повече от нормалното. Предполагам, че тялото ми се чисти в момента от гадостите, които беше поело, а те не бяха малко. Много ми се приспа, а беше прекалено рано. Накрая се предадох и заспах. Спал съм може би не повече от 10 мин. когато телефона ми звънна. Беше Алек. Разбрахме се утре да го карам до поликлиниката, че му правили някаква операция на крака и трябва да му махат конците / тук се сетих за мен миналата година, когато лятото си счупих крака на морето.....пфу/. Утре ще се видя с него, дано само да свършим до 16.00, защото сигурно ще имам урок по пеене с Дали / супер /. След това не ми се спеше вече. Даже напротив, изпълнен съм с енергия. Така до този момент. Ще се ровя в нета, ще зяпам тв и така докато ми се доспи.

No comments: