Monday, July 17, 2006

Спасители на плажа / Baywatch

Ех, колко време измина откакто даваха този филм...Кефеха ме само първите два сезона защото после стана, празноглав филм. А пък и в първите два сезона участва една от любимите ми актриси- Erika Eleniak. Имаме доста общи неща, това го открих когато й прочетох автобиографията.... Както и да е.
Мислех си как може един ден да си пълен парцал, отдал се на алкохол, а на следващия да си стъпиш що годе на краката, да затвориш очи, да преглътнеш болката и да влезеш в ритъм??? При мен винаги е било така.
Днес цял ден си прекарах вкъщи, пред компа и зяпах главно сериите на Спасители на плажа. Поне се амбицирах да тренирам отново сериозно. Сега вечерта си намерих перфектното място за тичане. По ме кефи дори от НСА. Един стадион в Студентски град. Малко е занамерен, но поне там сме хора, които само тичаме, а не да ти падат топки на главата и подобни. Натичах се наистина перфектно, а утре сутринта рано, пак тичане и плуване, после фитнес и следобяд пеене. Е това е то, истината.
През деня както се ровех в компа , намерих една стара папка, та там си пишех нещо като дневник преди две години. Жалкото е, че писах само 2-3 дни, но пак ми беше интересно да го прочета. Стана ми едно драго...хихихи........
Отивам към хладилника, че след това бягане червата ми стържат яко....

No comments: