Thursday, July 20, 2006

Пак ли???

Незнам до кога ще продължи така. Тази нощ имах най-отвратителния кошмар. Досега сънувах, че аз умирам, че майк ми умира, какво ли не. А тази нощ сънувах най-гадното нещо, от което ме е страх, било ме е страх и винаги ще ме бъде. То небяха гушкания и гукания, нправо не е истина. Това от което толкова ме е страх, че може да го видя и в реалноста, а не само в съня....Искам да отида някъде и да викам, многооооо да викам. То е ясно как ще ми потръгне днес деня, след такова начало ще съм пак затворен в себе си и това е. Ще се отдам на спорт, поне да не нараня някой като му се изкрещя в лицета, сякащ той ми е виновен. Така че, закуска, чакам малко да ми слегне и отивам на плуване, после на фитнес и така!

2 comments:

Мила Цанкова said...

Кошмари... Много може да се научи от тях... Но без съмнение са неприятни.

Sunrise said...

Хм, не се бях замислял в тази насока...
Какво имаш по точно в предвид?
Аз не искам точно от този последния да научавам нищо, щото ще се метна от някъде ако е така наистина :)