Thursday, July 06, 2006

Обаждането, сдуха и още нещото.......

Днес историята със спането се повтори. Нервирах се и реших да не излизам, докато не спра смотания антибиотик. Наистина е смотан! Пфу, пак се нервирам като се сетя......
Много тъп ден, ама наистина много. Слушах си музика цял ден и се сдухвах. Реших да прочета за пореден път "Малкия принц". Сдуха ме допълнително. Тъкмо прочитах последната страница, когато джи се мето звънна. Беше Милена, сестрата на Влади. Обясних й за какво става въпрос, защото тя реши, че в мен е причината. Но въпреки всичко, пак аз ще трябва да направя първата крачка към сдобряването. Нямам нищо против, то и без това като гледам, каквото и да направя няма да има смисъл. Само не мога да разбера защо всички ме упрекват, че се държа толкова гадно с него. При положение, че той се самозабрави и започна да се държи с мен като с идиот, как трябваше да се държа?!? Най-чудно ми е обаче , че и Сашо ми каза, че съм се държал с Влади доста странно??? Моля?!? Та самия Сашо настройваше хората против него и коментираше за гаджето му, а сега излиза че аз съм виновен едва ли не. Какво ли се учудвам.......
Ще му пратя едно смс-че утре, ще видим как ще се развият нещата. Готов съм на първата крачка, но ако това продължи и след това, незнам как ще реагирам. Сигурен съм, че на морето ще стане нещо . Нещо което ще промени доста отношения.........Въобще шлякава история!
Докато си слушах музика днес, доста се размечтах. Даже по едно време се бях преместил в един друг свят, ако мога така да се изразя. Беше много хубаво, нещата ставаха така както аз си ги представях, правех това което си искам и всичко си беше на мястото. В следващия момент се сдухвах още повече и всичко рухваше за миг. Странно нещо е това психиката на един човек.
След този разговор не си намирах място. Започнах да репетирам и докато се усетя, минали 3 часа. Гласът не ми падна което ме зарадва. Малко ми поолекна след като си излях енергията в песни. Утре не е лошо да отида вече на урок, че много пропуснах.
Общо взето е това, отмина още един смотан, сдухан ден от живота ми. Тоест от живота на всички ни, с тази разлика, че за някой е бил супер готин ден.........

No comments: