Thursday, July 20, 2006

Врабчето

Това не е истина просто.Ще се застрелам с прашка в десетката.
Снощи пак ме друсаха нервите преди лягане и не ми се спеше. Не издържах и прибегнах към едно доста ефикасно лекарство-водката.Пийнах няколко , докато не се налюлях качествено и заспах като пич. Будих се няколко пъти само да отида до кенефа. Най-интересното: Цяла седмица се мъча да стана в 7.00, но не можех, аднес, когато съм наработа през деня и ми се искаше да дремна до по-късно, аз се опулих в 7. Заради едно смотано врабче, което явно си нямаше работа и ми беше на балкона. Та кат се почна- Чик,чик,чирик , ама силно, дереше се да му се невиди, все едно беше на техно парти. Идеше ми да го прасна с нещо, ама ме мързеше да стана иначе...хохохо..... Та събудих се, какво да се прай. Сега се приготвям за Замъка, да видя там как е положението и така. Айди чау......

1 comment:

Мила Цанкова said...

Мда... Птички рано сутрин sux..