Tuesday, July 11, 2006

Автостоп

Същия ден в който писах тук, че съв на пета бира вече/денят, когато беше финала на световното/ аз направо се ......налях като бъчва. Цял ден пих, после към 18.00 дойде Здравко, отидохме до Замъка да прибера оборота. Там пихме и шотове и по още една бира. Явно от шотовете вече започнах да зацапвам свещите. Запътихме сме към 26 блок, където имахме среща с Влади и Сашо.Здравко се прибра защото беше обещал на баща си да гледат мача заедно. Аз реших да изчакам със Сашо, Влади, за да не виси сам. Джаснах още една бира и това вече ме закопа. От този момент не помня нищо. Освестих се на една бевзиностантция на път за морето?!?!! Лелеле изпаднах в ебати паниката. Задавах си хиляди въпроси- Какво по дяволите правя тук, как съм стигнал дотук.....След 2 мнути паника, реших да си купя бира и да поема към морето на стоп. Влязох в бензиностанцията /от веригата Лукойл/ , обаче тъпите касиери ми обясниха, че в момента мога само гориво да си поръчам....То на мен ми трябваше такова само че не бензин а алкохол. Както и да е, не ме обслужиха. Аз вече кроях планове как да спра тир, беше ме шубе. Чаках, но така и не се решх да вдигна ръка. Висях на тая смотана магистрала бая време. Звъннах на брат ми да дойде по някакъв начин и да ме прибере, а той ми отвърна да съм спал там, защото се бил напил. Звъня на Сашо и докато му обясня и ми падна батерията на телефона. Той си мислел че се ебавам. Евала.. ТГрябваше да се прибера по някъв начин, а това си е бая разстояние до София. За ходене особено, а как съм стигнал до там не ми е ясно. Та се започна едно диво ходене, в 4 и 30 бях вече на входа на София. Краката ми ме боляха адски много. Мислех да си взема стая в един мотел, защото просто нямах сили да ходя повече, но нямаше свободни. Така най-накрая се прибрах в нас. Ако можех да ги отрежа, щеше да е добре, защото наистина ме боляха адски много. Та така, или съм отишъл пеша дотам, или съм се качил на автостоп...Нямам никакъв спомен. Брат ми ме ебава, че щял да ми монтир GPS система за следене.....
Събудих се вчер и се поизлежавх малко. Звъняха ми доста хора, за да ме питат за приключенията в които се бях забъркал, въпреки че се криех, накрая се свързаха с мен. Поне на 3-ма души се наложги да обяснявам какво е станало. Сашо ми заяви, че съм бил по-зле и от Здравко. Хахаха той пък понеже е добре.....Абе нямам думи, не ме е.е за мнението на хората. И сега се започвам пак. Ще си пия, ако ще да ме обяват за пианица. Ще правя това което си искам. А още нещо. Пак не ми се яде.
Та така, сега ще се изкъпя, оправям се и отивам някъде да пия. До скоро......

3 comments:

Мила Цанкова said...

Ехе :) Приключения като за световно :)

don Martini said...

От къде тая жажда беее...
Да не ядеш много солено?

Sunrise said...

Незнам от къде е , ама нещо се плаша вече и трябва да спирам.....