Saturday, July 22, 2006

Страх

Довечера ще се излиза. Здравко ми звъня и вече се е почнал, от обяд пие бира. Влади и той ми звънна, ще ходя да го взема с колата и слизаме направо долу пред блока. Сашо сигурно също ще дойде, аз може и да се прибера той като дойде, ако има от мойте любими гледки де. Дано да няма щото не искам пак да се сговня. От сега ми е някво притеснено....
Оу, снощи видях Дани, бившата ми. Понапълняла е малко, но си е същата. Хахаха сега си спомних как се хилеше, просто няма такъв смях...... Преди малко се прибрах от тичане. Как осфежава това нещо, влизам в банята и вече съм тотално свеж за вечерта.
Купих подаръка на брат ми. Взех му часовник, G shock серия. Поне на моя се кефеше и затова реших да му взема. Утре пак на маса.На всичкото отгоре съм на работа и на урок, как ще успея незнам. А казват, че в неделя и Господ почивал..........

1 comment:

Мила Цанкова said...

Аз също не почивам в неделя :)