Tuesday, July 25, 2006

Пуф паф, пуф паф

Бая време мина откакто не съм влизал тук. Ми то няма и нищо интересно за разправяне. На 23-ти, рождения ден на брат ми мина както и очаквах- аз се напих за да издрапам обстановката. Баща ми си легна рано, майка ми пак се наду, брат ми се напи и ми се наду по едно време, че съм му припомнил някаква гадна история. Смотана работа, то така е на семейните сбирки. В понеделник бях на автопилоти не усетих как мина, честно казано, това обаче само през деня. Нощта пак нещо не можах да спя, ама тоя път въобще. Та днес ми се разказа играта цял ден. Бях като труп, само дрема, кръвното яко ми беше паднало. Към 18.00ч. събрах сили и отидох да тичам, че иначе щях да продължа това мизерно съществуане. Оказа се, че вечерта ще се съберем да говорим за морето. Аз още се чудя какво да правя. Да пътувам с всички, да изчакам и Влади, или да си взема една единична стая и да остана там да бачкам. Въобще не мога да реша. Ако реша да се смазвам от алкохол, тръгвам с другите. Ако реша да изкарам едно нормално море-тръгвам с Влади, ако реша да откача, оставам да бачкам там.....Гот, а? Та това ми е тройната дилема. А пък въобще и не мога да усетя, както преди, че сега ще се ходи на море. Хората чакат за този миг с нетърпение, на мен ми е все трътка. Незнам, ще го реша спонтанно. Утре най-накрая ще е интересен ден. Ще ходим с Влади до Враца и Козлодуй, той по работа, а аз ще си моткам нагоре надолу. Така че, дано да спя нормално та да съм свеж за утре :)

No comments: