Friday, July 14, 2006

Nightmares

Оф, много тежка нощ. Все едно не бях в този свят, а в друго измерение. Кошмар след кошмар, едно състояние в което нито бях заспал нито буден. Сутринта, трябваше да стана в 8.00 за да тренирам. Да бе, ей сега , не стига че не бях спал като хората от седмица, а и тази нощ не стана номера. Както и да е, стана време с Алек да отидем до поликлиниката, за да му сменят превръзката на крака. Леле, само влезнахме и веднага в главата ми изплуваха гадните спомени за миналата година, когато на морето си счупих крака. Много гадно ми стана.
Лекарите му казали, че всичко е наред и до седмица ще му махнат конците. Последва шматкане по центъра и в квартала и така до преди малко. За съжаление не ми остана време за пеене и за тренировка. Тоест, излязох да потичам, но в двора на даскалато беше пълно с побеснели дечорлига и се отказах. Ще си ходя в НСА или ако продължа да тичам в училището трябва да е рано- към 7-8 сутринта.
Днес пак се бях обезводнил много. По-едно време си мислех че както си карам ще припадна. Добре че не стана де. Дано се оправя по-скоро.
Наско ми се обади, че в тях нямало никой. Та какво ми дреме на мен, ходете и се напийте без мен, за какво съм ви аз- или не помните какво ми наприказвахте онази вечер??? Оф , аман от......

Сега ще ходим на кино, на Карибски пирати. Аз още не съм се решил. Може и да си остана да си вися пред компа и да си чета туй онуй....Незнам. Може пък и да ида, да поиграя малко театър прпед другите, че съм супер щастлив човек - хихихихи така ще направя. Накрая на годината може и Оскар да ми дадат-мухахахаха.......

2 comments:

don Martini said...

Като спираш да пиеш, недей да спираш да се виждаш с приятелите. Ще те забравят и е гадно после..

Sunrise said...

Едва ли ще спра да се виждам с тях, но в началото ще ми е трудно особено след тези думи. Аз не мога да спра да се виждам с тях, все пак , въпреки всичко са ми приятели...