Monday, July 03, 2006

Болест

Уф, първо привет на всички, за мен е удоволствие да се присъединя към вас и да споделям своите мисли :) своите дни и моменти от живота......
За съжаление трябва да започна с оплаквания.... Хванах някакъв смотан вирус и честно казано вече не издържам да си кисна в нас, да зяпам тъпата програма на телевизиите и да търкам дюшеците. Е това последното на моменти е приятно, де :) Вече съм значително по-добре,но съм на антибиотик. Това което най много ме дразне е, че нещо ми се припи алкохолец и то адски много. Желанието е направо несравнимо. Породено за пореден път от едни случки , които все още не смятам да споделям тук.
Утре смятам вече да изляза навън, защото иначе рискувам да превъртя в истинския смисъл на думата. Пък и без това съм на контролен преглед при Д-р Терзиева в Студенска п-ка. Дано ме зарадва, че антибиотика може да се спре по-рано,дано,дано,дано----:)
За днес, естествено няма нищо друго интересно. Щракам си каналите, зяпам, надувам си музиката до дупка. Абе щом успях да репетирам значи наистина съм по-добре вече. Тази новапесен дето я имам да я уча се получава страхотно. След като к тези въсможности успявам докато съм болен да я изпея, представям си колко добре ще се получи като оздравея Lol :)
Песента е известна, на Sinan Sakic - Umrecu s osmehom, Теодора я направи на БГ.
Ами това е за днес, айде стига толкова засега, че рискувам да стана досаден, ако не съм станал вече :)

2 comments:

Мила Цанкова said...

Е, добре дошъл :)
Надявам се, нямаш нищо против да добавя линк към блога си в своя? :)

Sunrise said...

Мерси, нямам нищо против. А как мога и аз да си сложа линк, примерно към твоя блог?