Thursday, April 12, 2007

Типично по български

Опаля, ето ме отново :) Великден мина, без да успея да драсна тук. Ама много бачкане имах, Вели и Стоян заминаха и аз бях и барман, и управител, и на тренировките си ходих, направо вундер кинд :) Утре най-накрая ще разпуснем, незнам как, защото в събота отново се започва, работа-плуване,работа. Вече заспивам като бабите в 22.00 , а само до преди седмица, не можаех да мигна. Е това е хубаво, поне няма да съм вечно кисел като преди от недоспиване ::))))))))
В работата какво ново- ами не идват нови колеги и това си е. Започвам да си мисля, че българите са свикнали да мрънкат само , как нямали пари, а в същото време ги мързи да гледат. Мойта колбежка примелрно- Дани, сега ми се падна по график до края на месеца нда бачкам с нея, много я мързи. А е сервитьорка. Та тя даже като отиде до масата и не се усмихва. А после защо при нея нямало бакшиши. Е как ще има, аз такимва ги правя по принцип на трътки :)P Ами така де, никой не я бие да работи това. Работа бол. Леле пък в София. Ама тъпи п...и. Дано да дойде някой, защото вече не издържам на темпото. Искам поне изпита да си взема и да си замина за морето.
Звънях в Милена Рекърдс да ги питам, аджаба каквмо стана с отговора за песните ми, а те още не били заседавали- какво ли се учудвам типично по български.
Плуването си върви яко. Само дето днес едно дете за малко да се удави. Добре, че треньорката го видя и скочи, та го дръпна. И то защото другия тренер си зяпаше някъде- и той не зцнае къде- типично по- то се знае :))))))))))
Та така, аз типично по БГ се наядох и сега нямам търпение да си легна и да се опна на леглото :) Айди , лека нощ от мен на всички и до скоро :)

No comments: