Thursday, January 11, 2007

Яко време :)





Времето е просто върха, навън все едно е пролет и след месец ще заминаваме на морето :) Сега в главата ми изплуваха спомени от миналата година на Приморско. Цялата тайфа готини хора, готиното настроение, купона който си правехме :) :) :) Стана като есмивки от старите ленти. Е, с тези хора, поне голяма част от тях, ще се видя в петък, защото Влади има рожден ден и ще го празнува в Exit. Което е много хубаво, защото да не повярва човек , но не съм купонясвал като хората от Нова година.Което за мен си е направо странно. щом вече ми звънят да им препоръчвам заведения :) Но вече се започна яко Бачкане, та малко по-сериозно го давам :)
Днес няма да има нищо интересно май. Цял ден се опитвам да задоволя огромния си апетит, който ме гони от както започнах отново тренировки, но нещо не се получава :) Предполгам, че денят ще премине по следния начин : Ядене, ровене в нета, репетиции, ядене, фитнес, баня , а вечерта може да ида до Замъка да се разбера с колегите, кога ще започваме да пеем, а после може и в Студентски град с братовчедка ми да ида за по нещо. Много мразя, когато дните се завъртят главно около работа и никакви развлечения. Няма да се дам така лесно на комелсиалният начин на живот , работа, от работа вкъщи. Да,да това не е за Митко :) В никакъв случай :)
P.S. Тази снимка ще ме побърка направо, леле любимия ми плаж и бар снимани от високо, ауууууууууу :)

No comments: