Thursday, January 18, 2007

A list of daily works to do....

Добро утро, по-точно добър ден :) Вече :) Събудих се отново рано, запълних си времето като се порових доста обстойно в нета. Та така чак досега.
Днес отново ще е спокоен ден.При мен е така, няколко дни в които нямам какво да правя и после в един ден ще ми се струпат хиляди неща на главата.....Главното, което трябва да свърша днес е следното:
1. Да отида до магазина на genesis, за да си купя протеин за след тренировка, защото вече не се издържа, ям през 20 мин..
2. Да отида до музикалния магазин и да разгледам китарите. Мисля да си купя и да започна уроци. Вдъхнових се от една песен на Coldplay-Cloks. Цяла сутрин разучавах парчето на синтезатора, накрая го научих, но с китара ще е по-яко. Представям си на купоните колко ще е яко.....Е, дотогава ще мине известно време :) :) :)
3. Фитнес, дам...
4. Оу, отново щях да забравя.Днес е Атанасов ден, един приятел има имен ден и сигурно ще се събираме довечера да почерпи, та и това е в списъка.
Общо взето е това. Днес звъннах на Влади, защото иначе той нямаше да се сети. всеки път когато той сгази лука и се скараме за нещо, аз трябва да оправям нещата.Ама какво да се прави, като държа толкова много на него. Добре е , в сесия е.То като се замисля всички са в сесия, без работещите като мен, Здравко и Сашо :)
Ами туй е общо взето :) Още един ден от младия ми живот ще отмине :)

No comments: