Sunday, January 14, 2007

Дебилни същества в неделя сутринта


Типично за неделя се събудих рано.Като се има предвид, колко дълго чаках този ден за да си почина най-накрая. Карай да върви.Бях огладнял зверски.Станах и се запътих към хладилника, а очите ми все още не се бяха отлепили и се блъснах във вратата на хола. След като теглих няколко псувни, установих, че прясното мляко е свършило.Още една прекрасна новина за неделя сутринта. Както и да е. Направих си овесената каша с кисело мляко и малко банани.Ако за малко се броят цели два и то големи. Закусих, изкъпах се и докато си подредя хаоса в стаята, сътворен през забързаната седмица, то беше станало време за обяд. Уви, прекрасните новини продължаваха да никнат като гъби.Нямах нищо за обяд, което означаваше, че трябва да се ходи на пазар. Майко, на пазар в неделя...УЖАС! Облякох се, запалих баба Лада и се запътих към Билла.Марка магазин, в който повече никога няма да стъпя. Не стига, че вече никак не е евтино, а и обслужващия персонал беше под всякаква критика. Вътре, лудницата беше на full level. Гледах да се измъкна колкото се може по-бързо.Но понеже ми беше писнало да ям всеки ден пилешко и реших да си купя телешко месо, което да смелям на кайма. Питах една от лелките дали има щанд на който мелят, а тя ми отвърна най-"любезно", че това не било месарски цех. Ауууууууууу, направо усетих как всичката ми кръв се беше качила в мозъка и главата ми придобиваше застрашителни размери. Мислех си да извикам управителя и да се разправям, но червата ми къркореха бая вече и като се сложи изнервеното ми състояние, можех и да убия някой. Повече няма да стъпя в този магазин, Кауфланд са на 200 метра от Билла, доскега не съм имал проблеми там, така че спечелиха едни клиент в повече. А, щях да забравя. Асансьора ни не работи вече втори ден, защото техниците били почивка, а като знам, обикновенно са почивка по две седмици.... Дебилни същества в неделя сутринта..Cool isn`t it :)

No comments: